lördag 23 oktober 2010

Kreativt kaos

Oktober och november är födelsedagsmånader i min familj, och därför har jag varit iväg en stund idag för att få tag på presenter. Det gick bra, men jag kan ju förstås inte göra några avslöjanden här.

Väl hemma igen var jag inte det minsta sugen på att sätta igång med de skriftliga omdömena inför utvecklingssamtalen, utan tog istället fram vattenfärgerna. Sätter man igång med minsta lilla pyssel eller kreativ verksamhet så blir det direkt kaos på bordet i matrummet. På bilden ser det inte så illa ut, men jag kan lova att det ser bra mycket stökigare ut nu någon timme senare.
Till middag ikväll blir det bland annat musslor, och senare ska jag se filmen Juno på tv4. Jag har sett den förr, för flera år sedan, och den är riktigt charmig. Missa den inte...

3 kommentarer:

Millan sa...

Nä, jag missade inte Juno även om jag tröttnar på reklamavbrotten och vill gå o lägga mig, kvällstrött som jag är.
Jag har hittat mina gamla akvarellfärger och vem vet kanske jag börjar använda dom nu i vinter.

Ha det gott!
Kram

Marina sa...

Målan kan jag verkligen inte men jag har full förståelse att det kan bli kaosigt när man sätter igång och kreativiteten flödar.

Snygg header! Kram!

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja det är lite synd att man inte har en egen vrå att pyssla i för precis som du säger så blir det kaos efter ett tag på köksbordet.
Kramar:)

Related Posts with Thumbnails