lördag 9 december 2017

Årets, lite färggladare, krans

Förra fredagen, och lagom till första advent, gjorde jag denna dörrkrans hemma hos mamma. Jag använde idegran, buxbom och lite ädelgran till att klä den med. Tycker att det blir bra med lite variation på bladform och grön färg. Ser nu att buxbomen spretar lite på sina ställen men det går ju att fixa till. 


Förra årets dörrkrans blev så murrig, så i år ville jag ha en lite färgstarkare. Det fick bli rött, vitt och silver. Alla dekorationer var sådana som jag redan hade. 


Idegranen har egna röda, små bär men jag har fyllt på med några konstgjorda också . Jag blev riktigt nöjd med årets krans där den hänger på ytterdörren. Man blir glad när man kommer hem och ser den. 


Idag har jag gjort lite julgodis. Först chokladfudge och nu är det kola på gång. Doftar gott i köket. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jävigt medhåll. Ser trevligt ut.
Far

Unknown sa...

Nice Blog, thank you so much for sharing this blog with us. Visit for
Lifestyle Magazine

mikerock sa...

glad to be here Phone Booster For PC

Related Posts with Thumbnails