fredag 22 februari 2013

Extra allt

Onsdagen blev en dag med extra allt. Jag var nere på NovaLund tillsammans med mamma. Mitt mål var att köpa ett par nya jeans. Så blev det också. Några toppar är ju alltid bra att ha också. Att det blev fyra olika toppar och en kofta var kanske lite mer än jag räknat med. Jag hade 20% rabatt på MQ, så man kan ju säga att en av de dyrare topparna blev gratis. 


Någon "fin-topp" hade jag inte planerat för, men den här från märket Stockh lm kunde jag inte motstå. Den ska jag nog ha på skolavslutningen i juni (alltid bra att vara ute i god tid!). Får se till att skaffa någon underdel till den bara. Den har så fina detaljer och tyget är både skönt och snyggt. Passar bra tillsammans med det fina PearlsforGirls-halsbandet jag fick i julklapp. 


Det var som sagt en dag med extra allt, och när vi fikade på Annas kök beställde vi räksmörgåsar som hade så mycket räkor att det var som ett berg. På kvällen var jag bjuden på MaryKay-presentation hos en granne. Inte alls "min kopp te" egentligen, men det var intressant att träffa några av grannarna som jag inte visste att jag hade. Kände mig dessutom som en riktig ungdom i det sällskapet! 


2 kommentarer:

Marina sa...

En underdel till din nya top tycker jag absolut att du ska införskaffa. Det blir oftast bäst resultat då ;)
Jättefin ser den ut att vara.

Oftast är det så tycker jag att om man inte tänkt köpa så mycket kläder så hittar man en hel del. Lika bra att passa på då.

Låter som att ni hade en bra dag!

Kram

Hanna sa...

Så roligt att du hittade lite på shoppingturen, jag har alltid så svårt att hitta något.
Ha en fin helg!
Kram
Hanna

Related Posts with Thumbnails