tisdag 17 augusti 2010

Tack, tjejer!

Jag har blivit förärad denna award av inte mindre än två tjejer. Stort tack Marie och Lina, med de fina bloggarna Hem och Harmoni och Lilla Huset På Berget , för att ni tänkte på mig! I awarden ingår att man ska;

  • klistra in award-bilden i sin blogg
  • länka till dem man fått den av (och tacka dem , men det är ju självklart)
  • berätta sju intressanta saker om sig själv
  • skicka den vidare till sju andra bloggare

Att tacka, länka och klistra in är enkelt men resten är lite svårare. Jag har svarat på liknande awards tidigare så det är inte helt lätt att skaka fram nya "intressanta" saker om sig själv, men here it goes:

  • lyssnar allra helst på Lars Winnerbäck, Melissa Horn och Sofia Karlsson
  • läser aldrig deckare men är barnsligt förtjust i chick-lit
  • har bott i London
  • skriver hellre brev än pratar i telefon
  • har ett fadderbarn i Sudan
  • har haft samma mobiltelefon i snart tio år
  • skulle gärna åka till New York igen

Då kommer vi till det andra svåra, nämligen att skicka den vidare till sju andra bloggar. Eftersom jag tycker att det är helt omöjligt att välja ut sju bloggar bland alla tusentals fina så hoppar jag helt fräckt över denna del. Alla som läser detta är alltså nominerade och får själva avgöra om de vill svara eller inte. Ni är lika fantastiska allihop!

3 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Va kul!
Då har vi båda bott i London fast vi har olika boksmak :)

Ha det gott, kram Marie

Millan sa...

Kul att läsa!
Winnerbäck är husgud här och vi tänkte se honom för andra gången i sommar i Malmö på söndag.

Ha det gott

Jenny sa...

Hej Karin!
Grattis till awarden! Kul att få veta mer om dig!
Bra musiksmak du har, gillar oxå Melissa Horn, hon har en sån vacker röst!

10 år gammal mobiltelefon?:) Jag har oxå en som hängt med i många år som börjat ge med sig på sista tiden. Ikväll kom min sambo hem med en present till mig, en NY mobil! (och i favoritfärgen rosa dessutom:))

Ha det bra!

Kraam Jenny

Related Posts with Thumbnails