söndag 19 december 2010

Julgransrapport

Jag lovade ju igår att jag skulle avlägga en rapport om julgransinköpet. Inte blir det någon spännande läsning direkt. Jag valde en gran på första stället jag åkte till, därför jag insåg att de förmodligen skulle se lika stela och hopklämda ut på andra ställen också. Skulle väl inte kalla mig jättenöjd precis, men den blir säkert bra när den väl kommer in och får belysning och pynt på sig.

På bilden är det förra årets gran med enbart belysning. Årets gran kommer in tidigast på onsdag. Lite annat smått och gott har jag också hunnit med idag men det har jag inga bilder på.

2 kommentarer:

Marina sa...

Vi satte vår gran i uterummet i en hink med vatten i lördags. I dag tog dottern och jag in den för att den skulle "stå till sig" lite. Oj oj, en stor isklump runt foten så klart. Det blir alltså till att töa den först innan vi får på julgransfoten. Tur vi tog in den i god tid i alla fall.

Kram!

Tina sa...

Det var en vacker och tät gran! Riktigt stämningsfull, tänk att det är julafton på fredag..tiden går så fort.

Kram Tina

Related Posts with Thumbnails