måndag 30 december 2013

Julafton i repris

Julhelgen ligger bakom oss och det är snart dags att fira nyår. Hoppas att er jul varit till belåtenhet och att mellandagarna likaså. Idag kör vi den långsamma reprisen av julafton hos mina föräldrar. Det är nämligen julklappsutdelning tillsammans med brorsans familj som står på programmet idag. 


De senaste dagarna har jag mest hängt i soffan med ett litet stickningsprojekt. Det skulle egentligen ha blivit gjort för flera år sedan men det verkade så knepigt att jag skjutit och skjutit på det. Nu när jag väl tog tag i det, var det inte så väldans svårt som jag trodde. Det färdiga resultatet visar jag snart här på bloggen. 


Den söta lilla änglakören fick jag i julklapp. 


God fortsättning! 

4 kommentarer:

Marina sa...

Så söta änglar!
Jag fick en ängel i julklapp. Även den väldigt söt och fin.

Hoppas du har sköna dagar med stickningen, skidor, J-hockey... Jag funderar förresten på en liten träff här om ett par veckor. Är det någon kväll i veckan som inte passar dig?

Kram

Millan sa...

God fortsättning på dig med!

Kram

Hanna sa...

Gott nytt år!
Önskar jag dig
Kram
Hanna

Nora sa...

God fortsättning och Gott slut!
Kram!

Related Posts with Thumbnails