fredag 20 februari 2015

Ny lykta

Redan fredag. Sportlovet är snart slut och jag har väl inte fått så mycket vettigt gjort. I måndags var jag hos frissan och då hittade jag den här lyktan. Jag gillade den för den ovanliga formen. Det blir också ett väldigt behagligt sken i den. Det visste jag förstås inte när jag köpte den. 


Själva affärsidén är lite smart också. Det är en kille som importerar olika inredningsdetaljer, som lyktor, bänkar och pallar, och sedan visar han upp dem i olika lokaler. Han har alltså ingen egen butik utan använder t.ex. frisersalonger för att visa upp sina produkter. Fiffigt, tycker jag. 


Tulpanerna som jag köpte i måndags står lika fint fortfarande. De har faktiskt rätat upp sig ytterligare sedan jag fotade dem igår. 


2 kommentarer:

Jord under naglarna sa...

Lyktan är jättefin! Tänk att gå till frissan och komma hem med inredningsdetaljer. :)

Trevlig helg!

Hanna sa...

Söta små bilder. Här är också sportlovet snart slut, njutit för fullt.
Ha en fin helg
Hanna

Related Posts with Thumbnails