tisdag 21 februari 2017

Sportlovsläsning

Sportlov och riktigt ruggväder. Inte har man lust att vara ute och sporta i alla fall. Det blåser som attan och har varit grått nästan hela dagen. Men jag har passat på att jobba undan lite. Ville få det gjort i början av veckan så att jag kan vara ledig med gott samvete sedan. 


Nu när jobbet är avklarat (i alla fall det som ska skrivas) tänkte jag krypa upp i soffan med en bok. Gissa vilken av dem jag föredrar! 


Imorgon ska jag till frissan för att fylla på med lite färg och toppa lite. Hon som brukar klippa mig har varit sjukskriven, så jag fick ha en "vikarie" förra gången, men nu är hon tillbaka igen. Skönt! När man äntligen hittat en frisör man gillar, vill man inte gärna byta. Jag går till Ernst & Victoria i Hörby sedan länge nu och har inga planer på att byta. 



1 kommentar:

Veronica sa...

Alltså, det där med frissor...
jag har haft en, bara en som jag litar på fullt ut men nu har hon blivit sjuk och kommer inte klippa mer utan jobba med annat. Och jag känner mig alldeles förvirrad vad jag ska göra med håret...

Än så länge använder jag hårklämma :)

//Veronica

Related Posts with Thumbnails