måndag 23 maj 2011

Utlottning!

Det blev en sån där perfekt trädgårdsdag igår. Jag hann plantera en hel massa och rensa lite också. Precis när jag var redo att gå in och laga middag drog det ihop sig på himlen. Sedan regnade det resten av kvällen. En rejäl rotblöta för alla nyplanterade växter, och de andra som gärna ville ha lite vatten. Perfekt alltså.



Dessutom har min lilla blogg nu kommit över 10 000 besökare, och det får vi väl ta och fira på något sätt. Jag lottar därför ut handdukar från Hilma och två små tags som går bra att sätta på gå-bort-presenten i sommar.



Som vanligt får du en lott om du lämnar en kommentar till det här inlägget, och två lotter om du länkar från din blogg med en av bilderna. Skriv gärna hur många lotter du vill ha. Om du inte har någon blogg går det bra att vara med ändå. Glöm då inte att lämna din mailadress i kommentaren.



Vinnaren dras på Nationaldagen, måndagen den 6 juni. Hoppas du vill vara med, och lycka till!


12 kommentarer:

Tina sa...

Klart jag vill vara med! Jättefina presenter, jag tar gärna två lotter, tack.
Vilken tutr du hade med vädret, det är minst sagt lynnigt nu..

Må så bra!

Mina Gröna Tankar sa...

Klart jag håller mig framme när det vankas utlottning av vackra saker.

Här kom en rotblöta in på bara mässingen...

Marina sa...

Klart jag vill vara med i en utlottning med fina priser. Jag ska länka också så jag får två. Vill ha!!!

Visst kom regnet lägligt? Jag fick ju dessutom testa min nya regnmätare direkt.

Kram!

Pilo sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning och vill ha två lotter tack :)

Här kom regnet på natten vilket var perfekt.

Ha en fin kväll!

E-B sa...

Så sköna handdukar! Tävlar m två lotter då jag länkat.
Grattis till 10 000+ besökare!

https://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fmillenssysselochpyssel.blogspot.com sa...

Underbar blogg, första gången jag är här. Mycket inspirerande.



https://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fmillenssysselochpyssel.blogspot.com%2F&h=e0e90

Camilla sa...

Vilken fin sida du har! Jag vill gärna vara med i din utlottning och hoppas såklart på vinst. Jag tar två lotter, har länkat till dig från min sida. Hälsningar Camilla

Carolina sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen och vill ha 2 lotter. Så jag länkar till din tävl från min blogg.

Ninne sa...

Nu måste jag bara varamed om utlottning, så finavinster
Blommningen är ljuvlig nu o skönt när det regnar mest på natten- men det var välbehövligt
Kram Ninne
visst jag länkar så 2 lotter tack!!

Felix sa...

Grattis till alla bloggbesökare! Jag deltar gärna i din tävling med med de fina handdukarna! Länkar från min blogg, så det blir 2 lotter. Nu hoppas jag på tur i dragningen!

Försommarhälsningar
Elisabet

Lena/isklockan sa...

Hejsan. Är gärna med i din utlottning.

Jag har länkat = 2 lotter. Nu ska jag kika vidare här hos dig.

Kram

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Mäh, jag höll på att missa! Jag är gärna med om 1 lott! Och vad kul att jag hittat hit!!

Related Posts with Thumbnails