torsdag 21 juli 2011

Vita rabatten, som utlovat

Jag lovade ju att visa lite av den vita rabatten. Så här kommer det. Liljan Regale har börjat blomma och den doftar fantastiskt.


Annars är det höstvädden, toppklockorna, läkesilveraxet och rosen Winchester som står för den vita blomningen.




Nu ska jag ut och få de sista plintarna på plats. Sedan måste jag åka en sväng till skogen för att se om jag kan hitta några kantareller. Jag har sett på så många bloggar att skogens guld ska finnas ute i skog och mark. Måste ju kolla om det är så här också.

3 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Snyggt och stilrent med vita blommor. Ljuvlig rabatt.
Ha det gott
Kram Susanne

Marina sa...

Vitt är fint!

Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Det borde vara mycket svamp nu, jag är på fel ställe, men snart åker jag till stugan, där finns det bra svampskog. Så vackert med en vit rabatt, önskar det såg ut så här också.
Trevlig helg och kram
AnnaMaria

Related Posts with Thumbnails