söndag 13 februari 2011

Jag hissar en känsla idag*

Vilken härlig känsla det är, när man känner att man hunnit mycket. Den känslan har jag efter den här helgen. Igår kom mina snälla föräldrar hit och lagade garageporten som blåste sönder i stormen tidigare i veckan. (Den har aldrig varit så bra som nu.) Sedan bakade jag matbröd och bullar. Skönt att ha lite i frysen att ta av. Efter det städade jag hela huset. Inte supernoga, men ändå.

Idag har jag sytt, sytt, sytt. Handlat och lämnat in bilen på verksta´n. Tro nu inte att jag har missat skidskyttet eller Melodifestivalen på grund av denna flit. Nej då, det har också hunnits med. Den nya brittiska serien Downton Abbey såg jag också. Den verkar riktigt bra, tycker jag.

Till middag idag blev det asiatiskt. Med mycket lime. Kanske inte så dumt att få i sig några extra c-vitaminer.

*Ni som lyssnar på RIX-Morronzoo vet vad jag menar.

3 kommentarer:

Patrik sa...

Ja det är en toppen känsla.
kram
Hanna

Patrik sa...

ja det är en toppen känsla.
Kram
Hanna

Huset vid ån sa...

Hej Karin!
Vilken härlig helg du haft.
Skön känsla när man fått så mycket gjort...

Härliga bilder som man blir glad av.....

Önskar dig en fin Alla Hjärtans dag!

Kraam Therese

Related Posts with Thumbnails