måndag 25 april 2011

Avrundning av påskhelgen

Påskhelgen lider mot sitt slut och jag avslutar den med påskliljor. Den här gången är det Lemon glow från färgstarka rabatten. De blommar så fint och lyser verkligen i solens sken.




I lördags blev det en runda neråt Österlen. Det blev lite konst, lite loppis och lite fika. För fjärde påsken i rad besökte vi Kaffestuga Alunbruket i Andrarum. Mysigt och pittoreskt, med god fika. Har ni inte varit där kan jag rekommendera ett besök. Vi stannade också till vid Christinehofs slott.





På väg hem stannade vi vid en gårdsloppis. Där hittade jag något som jag inte riktigt trodde att jag skulle kunna hitta för en rimlig penning. Vad det är får ni veta en annan gång.


4 kommentarer:

Tina sa...

Det såg ut som en slottsloppis, nu blev jag såå nyfiken...

ha det gott!

Marina sa...

Härligt med runda med både loppis o fika. Det var längesedan vi var där vid Alunbruket. Bra tips inför sommaren!

Kram!

Mina Gröna Tankar sa...

Vilken kvalitétsrunda!!

Anonym sa...

Åhhh underbara Österlen kram Sofia

Related Posts with Thumbnails