måndag 18 april 2011

Strålande start

Wow, vilken dag vi har haft! Varmast i landet var det här i Kristianstad. Kanske inte hos mig, men tillräckligt för att vara ute i t-shirt på eftermiddagen. Jag fick ta pauser och pusta ut under kastanjen. Fyra stora sopsäckar har jag fyllt med det jag krattat upp där under och det kommer nog bli minst två till. Den innebär en del jobb, men jag skulle inte vilja vara utan den.



Det blev verkligen en fantastisk start på påsklovsveckan, och enligt väderleksrapporten så ska ju vädret hålla i sig!

2 kommentarer:

Millan sa...

Ja visst har det varit underbart idag. Vi håller tummarna på att solen stannar kvar ett tag till.
Ha det gott!

Marina sa...

Jag gick också tunt klädd i går. Härligt! Fräknarna på näsan börjar synas.
Nu ska jag och dottern övningsköra till Solhaga och sen fixa sista presenten till sonens födelsedag. Efter det gäller BARA trädgård!

Kram!

Related Posts with Thumbnails