måndag 6 juni 2011

Grattis Sverige (och vinnaren i utlottningen)!

Den här underbara helgen och Nationaldagen börjar gå mot sitt slut. Inte skulle jag tacka nej till att börja mitt sommarlov redan nu. Men jag ska inte klaga, det är mindre än två veckor kvar nu.



Dessa underbara pelargoner köpte jag hos Lydias Trädgårdsdrömmar i fredags. Det är en Decon Lilac Mist här ovanför, Peachy här nedanför och Augusta längst ner. Någon som tvekar om vilken färg jag gillar?!




Mamma och pappa var här idag, och jag fick en fick en underbar frilandshibiskus. Den ska sitta vid altantrappan och därför ska min Souvenier de la Malmaison få flytta nu.



Min utlottning är nu avgjord. Det blev en tjej med blogg som vann, Pilo med bloggen Vardagsresa. Grattis! Maila mig din adress så kommer priserna.


7 kommentarer:

Felix sa...

Verkligen fina pelargoner du har hittat! Grattis till den lyckliga vinnaren!

Sommarhälsningar
Elisabet

MårsArt sa...

Jag skulle inte tacka nej till ett långt sommarlov.
Men, jag har semestern att se fram emot om några veckor.
Pelargoner är ett måste i min sommar. Har köpt ett flertal.
Ha det riktigt skönt trots jobb.
Agneta

Smultronbo sa...

Vilka otroligt vackra pelargoner du köpt!

Kämpa på det är inte många dagar kvar tills sommarlovet:-)

Kram Camilla

Ninne sa...

gratis till vinnaren!
Vackra Pelargoner o visst är det bra med föräldrar som kan ordnar fler blommor??
KRam Ninne

Hanna sa...

ha en fin helg.
kram
Hanna

Sjöboden sa...

Väldigt vackra! Jag hade haft ihjäl dem på en dag! Har inga gröna fingrar alls....

Lycka till med hissgardinerna!
kram Caroline

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Så trevliga pelargoner du valde, rosa är också min favvo-färg på pelargoner. Visst är det gott med sommarlov, helt otroligt hur fort det går bara!
Ha det så bra,
Lydia

Related Posts with Thumbnails