lördag 25 juni 2011

Samma x 4

Hoppas att er midsommarhelg har varit till belåtenhet. Jag har haft det utmärkt och ätit en massa gott (men det hindrar ju inte att jag snart ska sätta på en kopp te och äta överbliven tårta från igår).


Nu blommar min sista pion för i år. Jag är så glad för min pionrabatt. Den är långt ifrån fylld av olika pioner men jag har kommit en bra bit på väg.


Jag är så förvånad och lycklig över att flera ändå har blommat i sommar, med tanke på att de är satta i höstas eller nu i våras.



Den här sista hade inget sortnamn på plantskolan. Synd, tycker jag. Jag gillar att veta vad växterna heter. Men det här får alltså bara vara en luktpion.

Japp, nu är det dags för det där teet och tårtan. Ha det fint, tills vi hörs igen!

2 kommentarer:

Marina sa...

En pionrabatt låter vackert som en dröm. Jättefin den där rosa.

Ha en bra söndag. Kanske ännu mera tårta? Det är ju aldrig fel med tårta faktiskt.

Kram!

Madicken sa...

Hej vännen och tack för ditt inlägg! Jag drömmer också om en Pionrabatt, men har än så länge bara två! =) Vad roligt att de blommar fastän de så nyligen är satta.

Ha det så bra! Kram!

Related Posts with Thumbnails