fredag 28 oktober 2011

Inte alls gräsligt ogräs

Efter en fullspäckad vecka var det skönt att landa i soffan och veta att det är helg igen. Tema-vecka på jobbet och en massa utvecklingssamtal gör att jag känner mig ganska mör.


Bjuder på lite ogräsbilder. Förra söndagen var jag uppe innan tuppen, och när solen började gå upp var jag ute med kameran i högsta hugg. Det blev en hel del frostiga bilder.



Till och med fröställningar från kirskål, brännässlor och gräs blir snygga med frost längs kanten.


Ha en riktigt fin helg!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Nej, mycket vackert.
Kram
Hanna

Marina sa...

Vackert!
Här är listan lång nu inför lovveckan, som ändå innebär två arbetsdagar för mig. Jag vill göra så mycket och det är sådant som jag vet ger mig mer energi än det tar. Hoppas jag hinner en hel del!
Tyvärr har jag grymt ont i min högra handled så jag kan just nu inte göra så mycket alls. Får kolla på listan och välja något som jag tror kan funka.

Ha det bra!
Kram!

Livet på solsidan sa...

Så vackert!

Tänk om kirskålen kunde frysa ihjäl, bara sådär, och inte dyka upp nästa år igen. Ett riktigt önsketänkande, men visst hade man blivit glad!

Skönt att höra att veckans utvecklingssamtal är avklarade! Hoppas inte du har många kvar nu. Eller iaf att de som är planerade blir av som tänkt...


Hälsar Tamara

Fröken Grön sa...

Även om jag inte är någon större anhängare av kyla, så måste jag medge att frost gör världen vacker! Helgen har ju annars varit ovanligt varm, - idag hade vi 14,5 grader här i Göinge.
Hoppas du har en lugnare vecka framför dig. Höstlov, kanske?
Må så gott!
/Anna-Karin

Related Posts with Thumbnails