tisdag 20 december 2011

En liten hint...

... till snögudarna bara. Jag tog fram min gamla kälke i helgen och det betyder att lite snö till jul skulle vara alldeles utmärkt. Just nu är det inte alls i närheten av snö men temperaturen har i alla fall krupit under nollan. 


Nu är det bara en halv arbetsdag kvar för mig innan jullovet. Dessutom är jag klar med alla julklappsinköp. Gjorde ett sista ryck efter jobbet ikväll. Nu kan jag ägna mig helhjärtat åt det sista fixet och att slå in klapparna lite fint. 
 
Anledningen till inläggstorkan som regerat här hos mig, är att Blogger har krånglat å det grövsta. Nu har jag (hoppas jag) fått ordning på det, utan att riktigt veta hur jag bar mig åt dessutom. Nu kan det säkert bli några fler inlägg innan jul. Ha det fint så länge. Kram!

1 kommentar:

Marina sa...

Blir lite avis på din kälke faktiskt. Vill också ha!

Nu har jag jullov, efter hal arbetsdag, och det känns hur bra som helst så klart. Just nu håller skinkan på att börja koka och senapen är precis gjord. I kväll ska vi till stan för att se och höra på idolerna. Vi kommer nog inte vara ensamma!

Jodå, det var nog Erica du såg för hon säger att hon handlade till mig i måndags. Jag är sååå nyfiken!

Kramar!

Related Posts with Thumbnails