söndag 11 december 2011

När tredje ljuset brinner...

...har jag tillbringat hela dagen i gårdsbutiken. Har sålt en hel del små alster. Sånt som jag målat och virkat. Mina små virkade änglar fungerade oväntat bra. Nu är jag sjukt taggad att måla och pyssla till påsk också. Då kommer vi att ha öppet igen.


Men först ska det minsann vara jullov. Jag har bara en och en halv arbetsvecka kvar. Jag tackar och bockar...


Nu ska jag tvätta ur brandröken ur håret (det var inte helt lätt att få fyr i eldkorgen utanför butiken) och plocka med lite smått och gott innan det är dags för kudden . Kram till Er alla!

4 kommentarer:

Millan sa...

Kul att det gick bra med försäljningen.
Ha det bra!
Kram

Marina sa...

Så roligt att det gick bra med försäljningen.
Fint och stämningsfullt där med ljusstakarna och blommorna.

Kram!

Madicken sa...

Hej söta Karin och tack för inlägget. Jag har svarat på det i mitt eget inlägg om Lucian. =)

Vad fint du målar! Det är så underbart att pyssla och greja, men nu för tiden finns det allt för lite tid till det... men du är duktig och hinner med! =)

Stor kram från mig!

Fröken Grön sa...

Men så konstnärlig du är, Karin! Fantastiskt fina tändsticksaskar.
Det där med gårdsbutik har jag inte fattat förrän nu, det låter ju hur spännande som helst. Hojta till och påminn mig till påsk, - det vore jättekul att titta förbi!
Önskar dig en fin start på helgen!
/Anna-Karin

Related Posts with Thumbnails