torsdag 29 december 2011

Ring, klocka, ring

Här kommer, som utlovat, bilder på julklappar. Det blir bara en av dem idag. Man måste ju suga på karamellen så länge man kan. 


Den här ursöta (haha) äggklockan fick jag av min bror. Visst är den fin? Den är smart också, med två ur på samma klocka. 


Jag äter ju ett ägg till frukost, i stort sett varje dag, så den kommer väl till pass. Signalen är som på en gammaldags väckarklocka, ganska behaglig för att vara en klocka. Den kommer att stå framme på köksbänken förjämnan. Han kan han, lillebror!

Titta noga så ser ni bloggerskan!

Nu ska jag fara iväg på ny julklappsutdelning. Det är syskonbarnen som ska få sina klappar idag. 

4 kommentarer:

Marina sa...

Så fin! Har aldrig sett den modellen förut.

Kram!

Hanna sa...

Snygg!
Kram
HAnna

Marina sa...

Tour de ski njuter jag också av. Har precis varit ute i trädgården en stund nu. Fotat lite och småplockat. Tanken var just att ha hunnit vara ute innan Tour de ski börjar för dagen. Det gäller att planera!

Kram!

Millan sa...

Verkligen fin klocka och bra med två.
Ha det gott!
Kram

Related Posts with Thumbnails