fredag 30 december 2011

Fler fina klappar

Här är några fler av mina fina julklappar. De matchar varandra snyggt, trots att de inte är köpta tillsammans. Märket SachaJuan har jag en lite speciell relation till, men det är ju inte ett märke man använder varje dag. Det kostar en hel del. 



När man tar detta cerat på läpparna och smörjer in sig med hudkrämen luktar man som en hel chokladfabrik. Inte dumt alls. En bok fick jag också. Den ser jag verkligen fram emot att läsa. 



Nu blir det fika och Tour de Ski. I like...

3 kommentarer:

Jenny sa...

Vilka fina julklappar du fick Karin!
Chokladdoftande cerat skulle jag oxå vilja ha:)

Önskar dig ett Gott Nytt År!

kraam Jenny

Marina sa...

Så fina julklappar du fått.

Hm, det där med skidorna gick ju inte så superkanon idag. Jag funderar på att bli vallare. Ska du med?

Kram!

Midnatsrop sa...

Hej Karin ! Har kikat runt lite som du sa. Lagt till mig som följare. Ja, alla har inte råd med dyra cerat, så jag kör med vanligt lypsyl orginal Hahaha !!! Önskar dig, Ett Gott Nytt År från Småland !

Related Posts with Thumbnails