lördag 27 februari 2010

Tillbaka...

...hemma igen efter några härliga dagar i Stockholm. Jag kom iväg, trots allt. Under veckan har jag hälsat på i den skola jag arbetade i nästan tio år. Jättekul att träffa gamla kollegor och några av de elever jag haft. En del gamla kompisar har jag också hunnit träffa och en tur in till stan blev det också. Har nästan inte fotat någonting så det blir bara en bild av folkvimlet på Drottninggatan.

Dessutom har jag fått med mig en symaskin hem. Det var en bekant som ville bli av med den och jag var inte sen att tacka jag till det erbjudandet. Nu kan jag sy lite smått och gott utan att behöva låna till mig en maskin. Första lilla projektet blir att sy om gamla gardiner till köket.

Stort tack till Helena, som var så snäll och hämtade maskinen åt mig. Tack också till Eva för att vi fick bo hos dig. Nu ska jag bli flitigare med att titta in hos er också, alla fina bloggvänner. KRAM!

4 kommentarer:

Marina sa...

Jag har minsann tänkt på dig! Kul att du kom iväg och att allt varit bra.

Kram!

Millan sa...

Vilken tur att du kom iväg!
Ha det gott!

Ljuva lantliv sa...

Låter som du har haft en riktigt bra tur till Stockholm. En symaskin är alltid bra att ha. Funderar också på att skaffa en så man kan pyssla nya överdrag till kuddar och lite sånt skoj. Ha en mysig söndag. KRAM Anna

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad skönt att komma iväg på lite avkoppling och miljö ombytte.
Vilken tur med symaskinen, det är så skönt att ha en egen, för lusten kan ju kommat när som helst till att sy något.
Ha det gott:)

Related Posts with Thumbnails