måndag 8 november 2010

Jag ville ju visa er...

... en av mina fina födelsedagspresenter. Men nu blev det inte alls så bra bilder som jag ville ha. Ljuset försvinner alldeles för fort om dagarna. Ja, ni vet ju hur det är.

Här är i alla fall några bilder på två fina hjärtan som jag fick. De är, som ni ser, i smide och man kan nog sätta lite vad man vill i "skålen". Just nu fick det bli murgröna i gamla patinerade terracotta-krukor.

De hänger på varsin sida om trappan upp till förstukvisten. Balkonglådorna nedanför är ju också svarta, så jag tycker att de passar bra ihop.

På sommaren kanske man kan ha någon annan slingrig växt. Det är ju snyggt om den kan trassla in sig lite i hjärtat.

Ha en fin kväll!

4 kommentarer:

Marina sa...

Så fina hjärtan! Jag älskar hjärtan av alla de slag.

Kram!

Millan sa...

Grattis i efterskott! De var fina dina hjärtan.
Ha det gott!
Kram

Annelis hantverk sa...

Så vackra hjärtan du har fått och som blir så olika med varierande innehåll! Lycka till i mitt lotteri!
Ha en skön dag!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som för ett år sedan deltog i en tävling hos mig, en med chans att vinna en VALFRI produkt från en underbar inredningbutik! Kanske ingen vinst då men nu har du chansen igen..

http://uj76.blogspot.com/2010/11/tant-lottar-ut-valfri-produkt.html

..då jag kör denna favorit i repris =)

Related Posts with Thumbnails