torsdag 4 november 2010

Ledig fölseda

Så var den här födelsedagen snart till ända. Inte känns det så särskilt speciellt att fylla år längre. Inte som när man var liten, och låg vaken länge och väntade på att få höra: "Ja, må hon leva..." utanför sovrumsdörren. Idag har jag njutit av att vara ledig från jobbet. Hela huset har blivit storstädat och jag har tagit dagen som den kommer. Inte så dumt alls.

Imorgon fyller mamma år och då ska vi ta oss en tur till Lund för att shoppa. Jag hoppas hitta minst ett par jeans, stövlar och kanske någon snygg tunika. Dessutom ska jag fylla på mitt teförråd. Jag har visserligen nyligen köpt te på The Spice Tree, men jag kommer ju så sällan till Kahls att det är lika bra att passa på. Hoppas att de har både Skånete och Stormvarning hemma. Mina två favoriter.

5 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Stort grattis i efterskott! Låter som du hade en skön födelsedag!

Mysigt med lite shopping, hoppas du hittar något fint!

Kram Marie

Marina sa...

Grattis en dag efteråt!

Jag fyllde på teförådet i onsdags när dottern och jag var i stan. DÅ handlade jag på Olssons ost, där har de goda tesorter tycker jag.

Hoppas du har det bra i Lund!

Kram!

Fröken Fräken sa...

Ojoj, vad är det här för något!? Födelsedagsfirande? Ja, då får jag trilla in i efterskott och önska grattis!

Roligt att du delade med dig av dina tankar kring bloggande! Ser ut som att vi har lite samma åsikter kring mycket i den världen. Jag har också svårt att hänga med i bloggar som inte är skrivna med en tanke, och måste nog erkänna att jag har även svårt att följa med i de som inte kan skriva hyfsat grammatiskt korrekt. Vad spännande att du just gillar att jag är anonym! En del verkar ha lite problem med det, eller tycker att det inte är intressant att läsa om de inte ver mer privata saker om mig. Men jag tycker att det bara är skönt att vara lite anonym, och vill att det är mitt pysslande som ska stå i fokus inte vem jag är.

Jenny sa...

Hej Karin!
Grattis i efterskott! Låter som du hade en härlig födelsedag!
Hoppas din mamma haft det bra hon oxå på sin dag och att ni fick shoppat en massa i Lund:)

Trevlig helg!

Kraam Jenny

Marina sa...

Jag testar bara!

Related Posts with Thumbnails