torsdag 5 januari 2012

Dansa ut julen med mig

Lite varstans på bloggarna ser jag att julen är på väg ut, med huvudet före. Inte hos mig. Jag håller mig envist fast vid att: "tjugondedag Knut, dansas julen ut". Så även i år. 


Som en liten avslutning av julen tänkte jag ha en utlottning här hos mig. I potten ligger två "tovade" stjärnor, som kan användas som grytlappar, och en snöflinga i zink. Stjärnorna har min duktiga mamma gjort och flingan kommer från butiken Elviras i Hörby. 


Jag hoppas att ni vill vara med i min lilla utlottning. Vi gör väl som vanligt: 
Hälsning till det här inlägget = 1 lott.
Länka med bild på din blogg = 2 lotter.
Bli följare av min blogg = 3 lotter. 


Vinnaren dras givetvis den 13 januari, dvs. Tjugondedag jul . 


Lycka till!

17 kommentarer:

Marina sa...

Fina! Klart jag vill vara med. Här åker nog julen ut under helgen och det mest för att jag vet hur ont om tid det blir när alla är i gång i vardagen igen och jag är trött på kvällarna. Egentligen håller jag hårt på traditioner!

Kram!

Hem och Harmoni Marie sa...

Ha ha.. då är vi två. Jag håller också kvar vid Tjugonda Knut... våren kommer ju inte fortare för att man plockar bort julen. Nej, njut av varje tid.. allt har sin tid.

Jag är gärna med i din fina utlottning.
Följare är jag redan så jag tar tre lotter och länkar så klart!
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Marie

Fröken Grön sa...

Klart jag vill ta chansen att vinna så fina priser! Slår till på två lotter och länkar med bild från min blogg.

Här börjar julen städas undan så sakteliga. Jag är i ärlighetens namn ganska trött på det röda och vill få in våren här i stugan.

Ny bokhylla låter härligt. Här har vi (nästan) alla våra böcker nerpackade i lådor som står på vinden, i väntan på att det någon gång i framtiden ska bli inrett där uppe. Saknar faktiskt mina böcker...

Ha en jättefin trettonhelg!
/Anna-Karin

Millan sa...

Hej!
Självfallet vill jag med vara med i utlottningen!
Jag länkar och följer så jag får tre lotter.
Ha det gott
Kram

Nyanser av vitt sa...

Vilka fina tovade grytlappar. Jag är gärna med i din utlottning och tar tre lotter då jag länkar hos mig. Följare är jag redan ...
Kram Agneta

Anonym sa...

Hello and happy new year!
Wonderful giveaway,
hope that I win :)
(1 lott)
-Mintsu-
Finland

Livet på solsidan sa...

Vill vara med såklart! Tre lotter om följare via Bloglovin räknas?! Annars två.

Hälsar Tamara

Livet på solsidan sa...

Vill vara med såklart! Tre lotter om följare via Bloglovin räknas?! Annars två.

Hälsar Tamara

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej!! Hittade hit genom The Shed. Jag blir gärna med på din utlottning, superfint julpynt!
O jag kommer på besök fler gånger!

Klem Anna

Mjuka sa...

Jättefina! Vill väldans gärna vara med och har tagit tre lotter såklart.
Jag länkar inne hos mig och följer din blogg, men det tänkte jag göra ändå.
Ha en fin måndag
kram malin

ragna_marie sa...

Oj! Så fina, dem vill jag gärna vinna.
2 lotter tack, har blivit "följare"
av din blogg!
Ha det så gott/Marie

Anonym sa...

Jag är med och tar en lott :-)
MVH Cassandra Holm

Anonym sa...

Ja tack, jag vill gärna vara med och tar en lott.
Maria K

Jenny sa...

Hej Karin!
Vilka söta vinster! Jag är gärna med o tar 3 lotter tack:)

Kraam Jenny

Anonym sa...

Jag är med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Alexandra sa...

Hej Hej, Åh så fin jag vill gärna vara med i din utlottning! Skulle bli så glad :)

Ha det bra!
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails