måndag 23 januari 2012

Lyxigt värre!

För ett tag sedan hade jag turen att vinna ett riktigt lyxpris hos Lotta med bloggen Fyra årstider. Nu har jag äntligen varit och hämtat ut den hos min handlare. Titta vad fin den är!


Det är af Swedala-kudden Edith i offwhite och svart. Den kommer att passa helt perfekt i min nya soffa.  


Det tog lite tid innan jag kunde hämta ut den eftersom den kom till min lilla, lilla butik som ligger närmast. Den har ju inte de allra bästa öppettiderna så därför har jag fått vänta tills nu. Men det var ju trevligt att få hem något nytt, såhär i början av veckan. 


Nu ska jag roa med mig med att måla. Igen! Men det går framåt. Det är inte så vansinnigt mycket kvar nu. Ha en toppenkväll! 

5 kommentarer:

Marina sa...

Wow, grattis till den fina vinsten!

Jaha, du målar och målar du. Jag sitter i soffan och latar mig. Men ibland gör ju jag också nytta iofs.

Hoppas få se ditt färdiga resultat snart.

Kram

Madicken sa...

Åååå, grattis! Vad snygg! Af Swedala har verkligen jättefina saker... förra året kom de med superfina påslakanset!

Ha en skön kväll!

Kramis!

Fröken Grön sa...

Fantastiskt fin kudde, det där. Och så lättplacerad! Grattis, grattis till vinsten!
Ha det så gott i veckan!
/Anna-Karin

Lärarbostaden i grönskan sa...

Åh, så snygg! Ett stort grattis!

Kram Amanda

Livet på solsidan sa...

Ojoj så snygg! Några sådana i soffan hade inte gjort ont ;)

Grattis!

Kram Tamara

Related Posts with Thumbnails