söndag 4 oktober 2009

Kanelbullens Dag

Idag blev det hos mig, precis som hos många andra, bullbak. Upptäckte igår att det var Kanelbullens dag idag och det passade bra eftersom mina bullar ändå var slut. Brukar inte uppmärksamma sådana "högtidsdagar" annars. Det fick bli kanelbullar med tärnat äpple eftersom jag fick lite äpplen av mamma i fredags.









Flera favoriter på samma bild. Kakfatet gillar jag för att det är så bubbelgumsrosa. Det är ett JellyBean-fat, duken är Linum och min älsklingsmugg har jag fått som sommargåva av en av mina gamla klasser. Jag har genom åren fått en massa fantastiska presenter av mina elever och flera av dem kommer säkert dyka upp i framtida inlägg.

2 kommentarer:

Kamomilla sa...

Hej!
tack för din trevliga hälsning hos mig! Jätteroligt att du kikade in och du är varmt välkommen åter!
Kamomilla
p.s attans så goda dina kanelbullar ser ut!!

Marina sa...

Ser gott ut! Här blev det standardbullar med kanel. Bytte dock ut vanligt strösocker mot lite råsocker.
Här stormar det fortfarande. Kram!

Related Posts with Thumbnails