onsdag 24 mars 2010

Tur som en tok

Kommer hem efter en ganska lång arbetsdag. Trött, hungrig och lite grinig. Stannar till vid brevlådan. Lyfter på locket, och vad ligger där? Jo, ett fint paket. Orken och humöret återvänder. Skyndar in. Sliter bort pappret. Kommer på att jag borde fotat innan jag slet bort pappret. Upptäcker till min glädje att det ligger ett inslaget paket inuti kartongen. Sansar mig och tar fram kameran.


Vad är det då som kommit? Det är min vinst från Åsas fina blogg Hjärtehem som anlänt. Ett vårigt och fint Fabergé-ägg i grönt och rosa. Fick hänga upp det provisoriskt i fönstret för fotografering. Sedan kommer det att placeras på någon bättre plats. Kommer säkert att passa utmärkt i övre hallen. När hallen är klar, vill säga.

Tack, snälla Åsa!

5 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till den fina vinsten, helt gudomligt vacker!

Kram Marie

Villa Solgården sa...

Åh så fint! Vilken härlig vändning på dagen. :)

Sanna

Ljuva lantliv sa...

GRATTIS till vinsten! Vilket underbart ägg! KRAM Anna

Huset vid ån sa...

Grattis till vinsten Karin! Jag förstår att du blev jätteglad....Så fint! Och din header är så vårig o fin också! Ha en trevlig dag! Kram Therese

Fröken Fräken sa...

Man har blivit ganska rolig sedan man började blogga. Det går inte att öppna något innan man fotat först! ;-D Det var ett underbart vackert ägg, klart det som man behöver för uppmuntran!

Related Posts with Thumbnails