tisdag 23 augusti 2011

På en vanlig tisdag

God afton kära läsare, gamla som nya. Tittar in en helt vanlig tisdagskväll för att önska er en fortsatt fin vecka. Här har det inte hänt så mycket idag precis. Klippte gräsmattan när jag kom hem efter jobbet. Lite trixigt innanför planket, men det går.


Tänk att jag inte gillade rosenskära tidigare. Jag har alltid haft svårt för "dilliga" blad, men nu har jag både rosenskära och dillpion. Vilken tur att man kan ändra sig. Vega white är ju hur söt som helst.


Kram på Er!

2 kommentarer:

Marina sa...

Jag har likadan rosenskära! Den är jättefin tycker även jag. Jo, visst är det bra att man kan ändra sig. Det gäller det mesta tror jag.

Tack för en "vanlig" tisdagshälsning.

Kram!

Anonym sa...

Hej! Jag har också en vit rosenskära som jag diggar skarpt. Rosenskära var en av min mormors favoritblommor, och så blev den också min! :) Fint du har fått det runt dina odlingslådor!

Vad gäller färgen på vårt staket är jag ledsen att behöva göra dig besviken, men det är helt vanlig svart lasyr som dels blivit lite överexponerad i bilden och dels blekt av solen... Så det ser mer mattgrått ut än svart. Jag gillar det, men det är nog svårt att återskapa, tyvärr. Kanske pigmenterad träolja i mörkgrått skulle kunna ge en liknande effekt?

Kram! Hanna

Related Posts with Thumbnails