söndag 8 november 2009

Varken slips eller strumpor

Min stackars Pappa får inte slipsar eller strumpor idag, trots att det är Fars dag. Han får bygghjälp istället (och dessutom har han ju just fyllt år). Jag ska hjälpa till med uterummet igen. Mamma tycker inte om höjder, så jag får komma och hjälpa till, stå på stegar och hålla i saker lite högre upp.


Igår hade jag brorsan och hans familj här på lite fölse-fika. Jag fick superfina presenter av dem också. De får jag säkert tillfälle att visa en annan dag. Nu ska jag pälsa på mig ordentligt så jag inte fryser i gråvädret. Ha en bra söndag allihop!

1 kommentar:

Marina sa...

Så fin tårtan ser ut!

Maken fick flanellskjorta och choklad av barnen och snart ska vi till mina föräldrar (bara några km från dig!) och då får min pappa långkalsonger och mörk choklad. Han behöver alltid långkalsonger!

Kram!

Related Posts with Thumbnails