måndag 20 september 2010

Ettårsdag och tävling!

Idag fyller min blogg ett år och jag kan inte fatta att ett år kan gå så fort. Samtidigt känns det som att jag har hållit på mycket längre än så . Det är konstigt, det där med tid.
För att fira tänkte jag ha en utlottning. Äntligen, eller hur?! Jag har ju själv haft tur och vunnit massor hos andra, men ännu inte kommit mig för att själv lotta ut något. Det är ju dåligt, och därför råder jag bot på det nu.

Första pris är en brödpåse med tillhörande vetekudde. Vetekudden värms i mikron och sedan håller den brödet eller bullarna i påsen varma.

Andra pris är en tändsticksask med äppelmotiv. Målat av undertecknad.

Om du vill vara med i utlottningen så skriver du en kommentar till det här inlägget. Vill du ha två lotter länkar du med någon av bilderna. Berätta gärna i kommentaren om du länkar så jag vet. Självklart kan även du som inte har en egen blogg vara med. Skriv bara en kommentar och lämna din mailadress.

Hoppas att Du vill vara med! Dragning sker den 10 oktober.
Lycka till!

70 kommentarer:

Millan sa...

Självklart vill jag vara med och jag länkar från bloggen

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till ett år med bloggen! Jag tycker också det känns som du hållit på längre än ett år... :)

Kram Marie
PS: Jag länkar också...

Pilo sa...

Klart att man vill vara med i din tävling. Jag länkar från min sida och håller en tumme.

Marina sa...

Grattis till 1 år!

Klart jag vill vara med o tävla. Ska länka!

Kram!

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till ett årsdagen för bloggen.
Tänk vad tiden går fort när man har roligt.
Vill gärna vara med och hoppas på lyckan att vinna. Länkar i min vänster spalt.
Vilken sorts tulpaner har du satt i krukan?
Skall prova med taklökar så får jag se hur det går.
Kramar:)

Lillan sa...

grattis grattis och vilken smart brödkorg. den vinner jag gärna. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/september/brodkorg-vetekudde-tandsticksask.html

mail: litenmentuff@live.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Grattis till 1 år med bloggen. Tiden går fort, jag har haft min i 5 år i februari så tiden flyger iväg :)

Är gärna med i din tävling! :)

Har tipsat om tävlingen på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/september/brodpase-eller-apple-1010.html

Englagård sa...

fiffigt med en vetekudde i brödpåsen. Jag har nyss hittat din blogg, tur för mig. Hoppas bara att jag vinner den fina påsen:)

kram Karina

AnnapåGrönkulla sa...

Grattis på 1-årsdagen! Jag är gärna med och tävlar :)
Har länkat här också:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Cathrine sa...

Grattis till ett årsdagen!
Jag har en bit kvar, min blogg är "bara" två veckor gammal så jag är fortfarande nybörjare :-)
Jag vill gärna vara med i din utlottning och jag har lagt en länk från min blogg
Kram Cathrine

Anonym sa...

Grattis!
Jag blir gärna med i din utlotting. Tar en lott och hoppas på tur..
Nina C.
nina.c.hall(at)gmail.com
(fyll i snabel-a) ;)

Hanna sa...

Grattis i efterskott!!
Jag är gärna med i tävlingen!

Du frågade om jag hade T-Blanche i äppelsaften. Jajjemen! ...endast det, socker och en kanelstång :)

Ha d gott!
Kram Hanna

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag är gärna med.

johannavictoria_@hotmail.com

ANNIKA sa...

Grattis!
Jag är med och tävlar om de fina vinsterna...och hoppas på lyckan...
gustafsson.57@hotmail.com

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/september/tavla-om-en-brodkorg-tandsticksask-mm.html

Kram

Anonym sa...

Vilket fint äpple du målat! Verkligen!
Deltar mer än gärna i din tävling :)
Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Susanne sa...

Kikar in ,,hitta dig hos Marie Tekla maräng..Wow vilket fin äpple!
Grattis till året,,javisst går det fort men det är trivsamt och en värld att tycka om..Vill gärna vara med i din utlottning..Önskar en trevlig helg..Susanne

Spacegirl sa...

Vilken härlig tävling. Självklart vill jag vara med och tävla.
Jag har länkat från min blogg, här är länken

http://spacegirl.blogg.se/2010/september/vinn-hos-mina-rum.html

Spacegirl_@spray.se

Jenny sa...

Hej igen Karin!
Är gärna med, vilka fina vinster du lottar ut!

Länkar från mig!

Kraam Jenny

Sirpa sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i tävlingen! Jag länkar från min blogg!
Har det bra!
Kram Sirpa

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar från mig så det blir två lotter

Håller tummar och tår nu

Kram

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Hoppas lite på vinsten med vetekudden, har lite värk i nacken ibland och det skulle vara skönt med en sådan då.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/september/brodkorg-vetekudde-och-tandsticksask-1010.html

info@annakarlsson.se

Josefine sa...

Är med på en lott! :D fr0stskadad@hotmail.com

Caroline sa...

Ett sent grattis! Fina vinster!
vitabergenserik@hotmail.com

Elin J sa...

Jag vill vara med!
*håller tummarna
KRAM

maria lever sa...

Klart man vill vara med i en tävling med så fina vinster! Hoppas på tur!

Hannah sa...

Jag är gärna med och tävla!

e-mail: larssonhannah@live.se

Linda sa...

Jag är gärna med

linda.stjernstrom[at]hotmail.com

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/09/vinn-brodpasevetekuddetandsticksask.html

Anonym sa...

hejsan jag är med och tävlar

epost: 98miranda@live.se

Janina sa...

Klart jag är med!
Här är mitt blogginlägg: http://daddyslittleangel.blogg.se/2010/september/brodkorg-mm.html#comment

Hoppas på vinst
Kram från Åland :)

Unknown sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla och kniper två lotter.
Har så klart länkat från min blogg!

Ha en fortsatt härlig söndag!
Kram ia

Vform sa...

Hej!
Gillar din blogg jättemycket när jag nu kikat runt litet!
Kommer nog igen!
Grattis till 1 år!
Jag firar snart 2 år med tävling!
Vill även tävla om dina fina priser!
Länkar också = 2 lotter

Kramar!

Anonym sa...

Hej!
Klart jag vill vara med i din utlottning : )
/ Lotta
lottis.st@hotmail.com

Anne B. sa...

Grattis! Tar en lott, tack.

E-post finns under sähköposti.

Emma sa...

Vill gärna vara med i din tävling. Få fina saker. Ha de gott! iceblueeyes_85@hotmail.com

liselotte sa...

Hej! Vill jättegärna vara med, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/09/brodkorg-10-okt.html

Annika - familjebloggen med massor av tävlingar sa...

Jag är med och tävlar!

2 lotter till mig, har länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/i-mina-rum-10-oktober.html

kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Gunilla sa...

Vilken tur att jag hittade din fina blogg.
Och en utlottning var ju ett extra plus den vill jag naturligtvis vara med på.
Jag vill ju hemkt gärna försöka vinna någon av dina fina vinster.
Länkar ochså med bild.
Lika med 2 lotter som jag håller tummarna för.
Skall kika vidare på din blogg.

Kramen/Gunilla

Inga-Lill sa...

Härlig blogg du har! Vill vara med i din tävling. Ha en skön höst.
Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Mia sa...

Hej!

Är gärna med och tävlar =)

//Mia

Kennert sa...

Jag vill vara med och försöka ta en lott. Grattis på ettårsdagen! kennertnilsson@hotmail.com

Carita sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med :)
Tar en lott.

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Mari sa...

Ja vill jättegärna vara med å tävla :)

Anonym sa...

Jag tar en lott och är med och tävlar (:
Kram Johanna
mungipa@hotmail.se

fröken kök sa...

im on it im on it.. snyggt ju.

länkat med:http://frokenkok.blogg.se/2010/september/vinn-hos-mina-rum-10-okt.html

Chapmans dagbok sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar också på min blogg, så två lotter. Ha det bra! Ing-Mari

Anders sa...

Såklart jag vill vara med om dessa grejer! Tar en lott. anderslukas@hotmail.com

bakformen sa...

Hejsan,och ett stort grattis till din ettåriga och härliga blogg. Självklart så vill jag vara med och tävla om dessa fina saker du lottar ut också.

Hösthälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Nellie sa...

Självklart är man med! Mums på varmt bröd en höstmorgon..

care69 sa...

Jag är med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/09/10-okt-vinn-brodpase-och-tandsticksask.html

care69(at)live.se

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med!=)
Länkar i högerspalten på min blogg.

Mvh Anna

Sandra sa...

Hejsan! Självklart är jag med i din tävling,och jag deltar med 2 lotter och har länkat med bild på min blogg.
Ha en skön höst!
Kram Sandra!

Bengt sa...

Jag är gärna med om de fina grejerna. Användbart :-) empty_heart@live.se

Therese sa...

Grattis till ett år med bloggen!
Jag är med i tävlingen och länkar dig i min blogg!
En fortsatt trevlig höst!
Kram.
Therese

Tea Lady sa...

Grattis grattis!

Jag vill gärna vara med och kanske vinna någon av de fina vinsterna! Jag länkar i min blogg där jag även har en tävling (går ut i morgon).

Kram
Lena

Anna sa...

Hej!

Vilken mysig blogg jag ramlade in på! Fina bilder och trevliga texter!
Jag är gärna med och tävlar om dessa trevliga vinster!

Ha en skön söndag!

Mattias sa...

Jag vill självklart vara med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/10-okt-vinn-brodpase-och-tandsticksask.html
hoppas på tur!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

evamar sa...

Grattis, grattis. Jag tar gärna två lotter:

http://evamar.blogg.se/2010/october/brodpase-ask-10-okt.html

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg.
http://amundsson.blogspot.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i din fina tävling och grattis till 1 års dagen av bloggen! Deltar med 2 lotter när jag länkat från min blogg.

Anonym sa...

fina vinster grattis till 1 års dagen.tävlar gärna
mvh
gustafsson.yvonne.@telia.com

A House With A View sa...

Vilka kanonfina vinster!! Jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen och hoppas på tur!! Jag deltar med två lotter, länkar från min blogg!

Stor kramiz aka

Anita sa...

Gratulerer med det første året! Du har en nydelig og fargerik blogg. Jeg har blitt føDlger nr. 7 idag. Den dørkransen du laget er så vakker.

Hilsen Fama, Norge

min mail: anihaarb@online.no

Rävöra sa...

Jag vill självklart vara med! Vacker brödpåse må jag säga, och tändsticksasken med för den delen.

Länk: http://midnattsbarn.blogg.se/2010/october/brodpase.html

Det Vita Drömhuset sa...

Självklart vill jag också vara med! :)
Kan tyvärr inte länka från min blogg då jag inte får ordning på den! :(((

Kram Åse

katja29_6@hotmail.com

Lotta Fröjd sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Kram

Annica sa...

Jag vill vara med. :D


bloodsband@live.se

Felix sa...

Grattis till boggens 1-årsdag! Jag hittade hit via Hemma på Kråkered. Självklart vill jag vara med i din tävling av den fina brödpåsen och vetekudden! Jag länkar från min blogg, så det blir 2 lotter. Sedan håller jag tummarna och hoppas på tur i dragningen!

Hösthälsningar
Elisabet

Maria sa...

Grattis till 1 år! Jag är naturligtvis med och tävlar! Har ingen egen blogg, så jag nöjer mig med 1 lott.

/Maria
maria.nolemo@gmail.com

Penelope P. sa...

You are very clever. What lovely prizes. Penny L xxxx

Related Posts with Thumbnails