fredag 10 februari 2012

God fredag på Er!

Tittar in för att önska alla en fin fredag och en skön helg! Det har varit en späckad vecka men också kul. Föreställningen i onsdags kväll gick hur bra som helst. Det var många imponerade släktingar och vänner på plats. Många hade nog svårt att föreställa sig att deras "små" barn skulle våga stå vid en mikrofon och läsa vers alldeles solo. Desto roligare då att alla vågade göra sin del, vare sig det gällde versläsning, fiolspel eller att klinga på triangel. 


Det här bjuds mina arbetskompisar på vid 9-fikat idag. Chokladtårta med mintchokladglasyr hoppas jag ska hålla dem på gott humör inför helgen. 


Ha det gott! 

3 kommentarer:

Marina sa...

Kul att överträffa släktingarnas förväntningar. Många vill inte tro att deras barn är stora och klarar sådant.

Synd att man inte jobbar ihop med dig då! Men jag ska inte klaga iofs för jag fick goda hallonmuffins av en kollega idag.

Ha en finfin helg!
Kram

Livet på solsidan sa...

Tjusigaste tårtan du fixat till! Kan tro att kollegorna lät sig väl smaka...

Och grattis till den lyckosamma föreställningen. Hade varit kul att se de små liven underhålla!

Trevlig helg!
Kram Tamara

Marina sa...

Inte ska du vänta länge med ett växthus. Du som har så stor tomt. Du bara måste ha ett växthus. Händig är du ju och du kanske kan hitta lite bygghjälp i din närhet också.

Jag röstar för växthus hos dig! (Va, var det ingen omröstning? Det trodde jag.)

Kram!

Related Posts with Thumbnails