lördag 11 februari 2012

Hur segt kan det bli?!

Helt otroligt hur seg en lördag kan vara! Idag har jag inte gjort många några knop alls. Sov länge, åt frukost, flummade runt och slumrade i soffan. Så har väl dagen sett ut i stora drag. Jo, sedan har jag sett Frida Hansdotters andraplats-åk och Johan Olssons vinnar-tremil också. Sport på tv, sånt gillar ju jag, men det är ju inte så ansträngande direkt!


Förhoppningsvis känner jag mig lite piggare imorgon och kan göra lite nytta till och med. Då är det ju skidstafett dessutom, så det måste jag ju pricka in också. 
 

Amaryllisen är den sista röda. Jag har en vit som är på gång också. Det är ju tulpaner och primulor som står för färgprakten för övrigt här hemma. 


Nu får det bli lite nytta gjord innan det är dags för middag och Mello ikväll. 

Ha en skön kväll alla fina! 

4 kommentarer:

Mina Gröna Tankar sa...

Äsch, inte ska man göra så mycket nyttigt hela tiden! Tror inte det är så hälsosamt. Slappa du i sängen med din sportTV (huh!!!! Tur att det finns andra onyttiga sysslor, säger jag..)och spara nyttigheterna till någongång i veckan när du behöver den.

Kram från en annan som också gjort minsta möjliga knop idag och tänker fortsätta med det.

Marina sa...

Ibland är man seg och då får man nog låta sig vara det. I alla fall en dag.
Jag såg tremilen men inte utförsåken. I morgon ska jag försöka parera staffetter med en tur utomhus. Kom aldrig ut på någon runda idag nämligen och jag vill gärna det. Behöver dagsljus!

Kram!

Fröken Grön sa...

Haha, det låter som om vi har haft identiska dagar idag. Fast jag måste erkänna att jag har njutit av min dag, - har inte det minsta dåligt samvete alls. Och det bästa av allt är att jag tänker ha en likadan dag imorgon!

Ha det så gott!
/Anna-Karin

Carolina sa...

Hej! Såna dagar får man ha, man behöver det. så slappa på:)
Ha det gott!
Kram Carolina

Related Posts with Thumbnails